Περίοδος διακοπών στην Τυνησία. Πότε είναι η καλύτερη στιγμή για να πάτε εκεί διακοπές;

Περίοδος διακοπών στην Τυνησία.  Πότε είναι η καλύτερη στιγμή για να πάτε εκεί διακοπές;

Περίοδος διακοπών στην Τυνησία

Η περίοδος των διακοπών ξεκινά στην Τυνησία στα τέλη Απριλίου και τελειώνει στις αρχές Νοεμβρίου. Πιθανώς το τέλος και η αρχή της σεζόν είναι οι καλύτεροι μήνες για να επισκεφθείτε την Τυνησία. Αν ο ήλιος και η ειρήνη είναι τα πιο σημαντικά πράγματα, προτείνω τον Μάιο και τον Οκτώβριο. Σχετίζεται με τη θερμοκρασία του νερού και τη θερμοκρασία του αέρα. Στα τέλη Απριλίου, ο αέρας θερμαίνεται στην παράκτια ζώνη του θερέτρου και στη ζώνη των σπα στους +23 – +25 βαθμούς.

Τυνησία.

Τυνησία – οι ναοί των αρχαίων θεών, το Κολοσσαίο και η αιώνια δόξα της Καρχηδόνας, ο καυτός ήλιος της Σαχάρας και το πολύτιμο αναψυκτικό σε οάσεις, οι φυτείες με ευγενείς φοίνικες και το έντονο άρωμα του γιασεμιού, η θέα των γραφικών πόλεων και των τρωγλοδυτικών χωριών κρυμμένο στα βράχια…

Διακοπές στην Τυνησία.

Τυνησία – ζεστή θάλασσα, χρυσαφένιες παραλίες με ψιλή άμμο, σμαραγδένιες πισίνες που περιβάλλονται από φοίνικες και ασβεστωμένα ξενοδοχεία παγκόσμιας κλάσης… Είναι μια ανέμελη ατμόσφαιρα ευτυχίας και γαλήνης, μοναδική θαλασσοθεραπεία, υπέροχη εξωτική κουζίνα σε πολυτελή εστιατόρια, ευρωπαϊκή άνεση και ασιατική φιλοξενία.

Αξιοθέατα διακοπών στην Τυνησία

Εκρηκτική διασκέδαση: σέρφινγκ, γκολφ, καταδύσεις, αλεξίπτωτο, κυνήγι και ψάρεμα, παλλόμενοι ρυθμοί ντίσκο και τζαζ σε φιλόξενα μπαρ, ο εξωτισμός του ταξιδιού στην έρημο Σαχάρα με τζιπ και καμήλες, και φυσικά ο περίφημος χορός της κοιλιάς…

Θραύσμα αναμνήσεων από διακοπέςπαράθεση:
Λοιπόν, υπάρχει ακόμα μια γεύση από τη θάλασσα και η αρχή των διακοπών τελείωσε. Το νερό στη θάλασσα είναι ωραίο και ζεστό, αμμώδης παραλία, όλα είναι υπέροχα. Τότε μπορούμε να ξεκινήσουμε σε πλήρη εξέλιξη τις διακοπές μας. Φτάσαμε το απόγευμα οπότε δεν είχαμε πολύ χρόνο εκείνη τη μέρα. Πήγαμε λοιπόν για δείπνο. Διοργανώθηκε με τη μορφή ενός πολύ πλούσιου μπουφέ. Κάτι καλό για όλους – ειλικρινά, μου άρεσαν κυριολεκτικά τα πάντα. Μετά το πρώτο γλέντι, όχι δείπνο, μπορούμε να πούμε ότι μείναμε πολύ ευχαριστημένοι. Φάγαμε και ήρθε η ώρα να ξεκουραστούμε παρακολουθώντας το Fakty TVN – πώς είναι καλό να γνωρίζουμε τι συμβαίνει στη χώρα. Μετά από 30 λεπτά, είναι πίσω στη διασκέδαση. Λίγα ποτά και πρέπει να δείτε τα βραδινά κινούμενα σχέδια, το λεγόμενο ShowTime. Όλοι οι εμψυχωτές ήταν εκεί, κάθε δεύτερη μέρα, και ήταν πραγματικά διασκεδαστικό. Μας άρεσε τόσο πολύ. Κουρασμένοι, επιστρέψαμε στο δωμάτιο για να κοιμηθούμε μια δύσκολη νύχτα.